Thursday 22nd of August 2019

English Tamil

Religion


ඔබත් මගඵල ලබනු කැමති ද..?

2019-08-18 1017
මෙකල ලෝකයේ කිසිම බෞද්ධ රටක අඛණ්ඩව පැවතගෙන එන රහත් සඟපරපුරක් නැත්තේ ය. එසේ ම අවශේෂ

අප්පකිච්ච ගුණය..!

1313
“සමණෝ අප්පකිච්චෝ සෝ- අග්ගට්ඨානංව ගච්ඡති සීලාදි ගුණ සම්පන්නෝ - පීතිං ලභති නිරාමිසං” “අප්ප්පකිච්ච” නොහොත්  අධික ලෙස  කටයුතු

සකල ඉස්ලාම් බැතිමත්හු හජ් උත්සවය සමරති

1268
පරිත්‍යාගය හා සාමූහිකත්වයට මුල්තැන දෙමින් ලොව පුරා ඉස්ලාම් බැතිමත්හු අද හජ් උත්සවය සමරති. නබිනායක තුමන්ගේ ඉගැන්වීමට

සිංහලයාගේ ආගම බුදු දහම ද, බුදු සසුන ද..?

1359
බුදුන්ගේ ධර්මය බදා ගත යුත්තක් හෝ කර තබා ගත යුත්තක් හෝ පූජා පැවැත්විය යුත්තක් නොවේ..!

වෙසක් සතිය අදින් ඇරඹේ

1199
(නිලන්ති චන්ද්‍රසේන) “දැමුණු සිත සුව ගෙන දේ” යන්න තේමාව කරගනිමින් උතුම් සම්බුදු තෙමගුල සිහිපත් කරමින් පැවැත්වෙන

ග්‍රහයෝ නීච වන විට පාලකයෝ ද පීචං වෙති..!

1294
ජනපති සියල්ල පටලවා ගනී-අගමැතිගේ නිහඬතාවය ප්‍රශ්නයක් වෙයි..? පුත්‍ර කාරක බුධගේ නීචත්වය  ශ්‍රී  ලංකාවේ කුඩා දූ දරුවන්ට

බුද්ධානුස්සති භාවනාව

1438
නමෝතස්ස භගවතෝ අරහතො සම්මා සම්බුද්ධස්ස ඉති’ පිසෝ භගවා අරහං සම්මා සම්බුද්ධෝ විජ්ජාචරණ සම්පන්නෝ සුගතො ලෝක විදු, අනුත්තරෝ පුරිස ධම්ම

කට වරද්දා ගැනීමෙන් සිදු වූ විපතක්

1277
   කායෝ තේ සබ්බසෝවණනෝ - සබ්බා  ඕභාසතේ දිසා මුඛන්තේ සුකරස්සේව - කිං කම්මමකරී පුරේ කායේන සඤ්ඤතෝ ආසිං -

බුදු ගුණ පමණක් නොව බුදු නැණ ද හඳුනා ගනිමු

1423
බුදුරජාණන් වහන්සේ කියල අපි නම් කරන්නේ මහා ගුණ සාගරයක්, මහා ඥාණ සාගරයක්, සම්මා සම්බුදු අමා

ජේසුස් වහන්සේ උපන්නේ දෙසැම්බර් 25 නොවේ..!

1281
(හේමන්ත තුෂිත කුමාර ) දෙසැම්බර් 25 වෙනිදා ලොව පුරා සිටින කිතුනු ජනතාව  යේසුස් වහන්සේගේ උපත සමරනු

ශ්‍රී කල්‍යාණ අසපුවේ වාර්ෂික පිංකම හෙට(25)සිට කතරගමදී

1134
  (නිලන්ති මානෙල්) කොළඹ 07 ශ්‍රී බෞද්ධාලෝක මාවතේ පිහිටි ශ්‍රී කල්‍යාණ ධර්ම ආශ්‍රමය මඟින් ශ්‍රී කල්‍යාණ ධර්ම

ශරීරයේ පොළොං විෂ දුවද්දී පැය දෙකක් දම් දෙසූ මාහිමි

1149
(දේ. සු. ද සොයිසා) මීට දශක කිහිපයකට පෙර වැඩ සිටි සිල්වත් හිමි නමක් ඇසුරෙන් සිදුවූ දහම්

අසූ මහා ශ‍්‍රාවකයෝ

1576
(දේ. සු. ද සොයිසා ) බලතල වලින් පිරුණු නිලතල ලබන්නට කවුරු කවුරුත් කැමතියි. බොහෝ දෙනා ඉගෙනුම

ජීවිතය කියන්නේ (නො)කිසිවකි

1282
  බුදුන් වහන්සේට අනුව සියල්ල අනිත්‍යයි. දුක්ඛයි. එමෙන්ම අනාත්මයි. ඒ ති‍්‍රලක්‍ෂණයට අනුව සියල්ල ‘(නො)’ කිසිවක් මිස

Resent Post